Zumba

Hola!

Dansade lite Zumba förut, riktigt najs! Brände runt 400 kalorier men jag blev osäker så jag skrev 390 istället. Haha. Har inte dansat på ett tag men det var två rutiner som var riktigt roliga typ El Amor El Amor och nånting med en till Merengue tror jag. Inte riktigt säker på vad den heter.

Ska alldeles strax göra lite styrketräning och sen blir det duschen. Har inte orkat hoppa in än. Åt middag direkt efter träningen och sen bara orkade jag inte gå direkt in. Tyckte det var skönt att chilla vid surfplattan istället. Åt faktiskt lite majs till middagen! Första gången ever jag tar grönsaker frivilligt. Kände att jag var tvungen att iallafall äta liiite grönsaker idag.

Har inget att säga, känns som att det här verkligen blev en viktinspirerad dag eller nåt. Alla inlägg kommer handla om mat, träning och vikt. Dagens kalorier dyker ju upp om typ en timma!

Puss på er iaf.


Jag förut efter träningen, hihi.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0