You confuse me with your double messages

Holaaaa!

Kom hem för typ en halvtimma sen från min power walk-runda. Blev inte sådär jättemycket joggning, kanske fyra minuter? Haha. Men jag satte på appen precis som vanligt, började klockan 17:13. Sen efter ett tag tänker jag 'har det inte gått fem minuter nu?' och så kollar jag klockan. Det har gått tio minuter. Då kollar jag appen och så fort jag låser den så stannar minutrarna på appen. Kul... Det gjorde den inte förra gången!

Men iallafall. Kom hem och åt alldeles för mycket pommes. Och kyckling. Så sjukligt gott! Har ätit både glass och godis idag så känns jättedåligt. Som att träningen inte tagit någonting. Men nu ska jag sluta med småätandet igen och återgå till mina vanliga vanor.

Tänkte kolla på Jersey shore sen och ladda ner Gossip girl. Måste börja titta på det! Alla säger att det är lika bra som O.C.

Pusshej!


Sant... Haha!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0