Skönt att 'jogga'

Hello dolls!

Jag kom ändå ut förut, även fast jag verkligen inte var taggad. Tog till och med mig lilla busfröt i ett speciellt koppel runt midjan. Utan honom tror jag inte att jag hade klarat av att köra hela halvtimman, hade typ failat efter en kvart. Jag powerwalkade 5 minuter, joggade 1, powerwalkade 5, joggade 1 i en halvtimma. Jag gjorde det runt en fotbollsplan här i byn. Runtruntruntrunt. Viggo blev lite trött efter ett tag, han stannade och blängde på mig ett par gånger.

Men varför jag inte skulle klarat det utan honom - han drog ju mig framåt på ett vis. Jag fick ju trycka lite bakåt medan jag powerwalkade/joggade. Det var najs. Sen när jag kom hem tyckte jag att det var ganska skönt för jag blev inte sådär överdrivet flåsig! Men när jag kom hem och tog av mig västen så insåg jag att jag var jäkligt svettig på ryggen. Haha, failbarn!

Sen kom min morbror för att kolla på hockeyn, sen vid sju gick jag in i duschen, kom ut vid åtta (helt otroligt, det går mycket fortare att duscha nu. men om jag lyckats utan att få det fettigt får vi se imorn..) och då kollade jag på hockey. Går inte så himla bra... 2-3 till Leksand. J*vla skit! Slut om två minuter också... Har uppdaterat min fitblr under tiden med lite 1000reasonstoloseweight-bilder och käkat lite nötter. Trevlig torsdagskväll.

Vi hörs imorgon för jag tänkte gå och lägga mig så fort matchen är slut. Tröttchey.

Puss på er!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0