Uttråkad som vanligt.

Hello darlings!

Sitter just nu och chattar med Sara som vanligt, mycket garv och efterblivet talk men det blir ju så. Ni skulle sett våran konversation i typ förrgår? Hahaha men dom är nästan lika efterblivna varje dag. Alldeles nyss skrev hon hk istället för hg hahahaha. (hektogram.)

Men ja. Idag vaknade jag vid ett, åt lunch, satte mig vid tvn, lagade middag åt hela familjen och satte mig här. Kulliv.se. Men jag orkar ingenting för jag får sova typ fyra timmar sen blir jag väckt och så förväntar dom sig att jag ska vara pigg och allt? Damn låt mig sova ut en natt iallafall. Wä.

Ska försöka gå och lägga mig vid fyra inatt iallafall. Sen två imorgon och elva-tolv på måndag. Super.

Men vi hörs senare antagligen, puss!


Jag igår vid tre-tiden eller nåt. Lol.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0