Utelåst och hindersmässan

Hello!
Ett kortisinlägg innan degrassi börjsr igen, Efter skolan drog jag och Sara upp på stan för att gå på hindersmässan. Vi köpte något som vi trodde var kanderat äpple men som bara var ett chokladdoppst äpple med nötter.. Sen köpte vi varsin munk, varsin rem, sen köpte jag sockervadd och havssalt att göra rent navelpiercingen med, asså koksaltlösning.
Kom sen hem alldeles iskall och så var det låst, jag hade ingen nyckel. Då gick jag till mormor, fick nyckel, gick hem, gjorde middsg och nu sitter jag här i ensamheten med överkokta nudlar som seriöst smakar skit.
Men nu började det så vi hörs sen med bilder på det mesta, puss!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0