Tröttis

Hello darlings!

Skulle kika in om det funka nu och det gjorde det, men nu är jag så trött att jag vill dö så jag orkar inte lägga upp alla 5 olika inlägg som jag tänkte göra. Lol på det!

Kan berätta om min dag så jag slipper göra det imorgon. Vaknade ganska sent av att mamma kom in och sa nånting och typ 'stoppa om mig' hahaha. Great start på nya året. (y)

Nejmen sen gick jag upp, åt frukost, titta på TV, spelade Garry's mod med Isak, åt mat, spelade Garry's mod, tittade på två olika filmer, dog för att klockan var så mycket, åt middag, spelade Garry's mod, jag och Isak dampa och sen så gick jag in på fejjan, bloggar, o.s.v. och nu bloggar jag!

Så det var min dag typ.

Imorgon ska jag lägga upp Resume av 2011 nej nu blev jag pigg jag tror jag gör det nu istället. Kommer göra ett par månader i taget så det inte blir så många olika inlägg. Slänger antagligen också upp ett inlägg om mitt nyår innan, fast dom kommer bli tidsinställda tills imorgon/idag. Tror ändå inte att någon kommer vara uppe och titta nu.

Puss på er!


Jag när vi precis badat Jacuzzi efter tolvslaget nångång. Härligt!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0