Träninggg + soulja boy-linne

Hello dolls!
Har precis gjort en workout med min personliga tränare på PS3:t. Workouten hette ''Strandkropp'' och jag brände 132.7 kalorier. Ska nu göra en till workout som heter ''Fettförbrännaren'' och sen får det vara nog för idag, haha!
Jag, pappa och Isak ska sen dra upp på hindersmässan och då ska jag köpa Soulja boy-linnet som jag ångrar att jag inte köpte igår. Ska fan be till gud att den finns kvar, annars börjar jag gråta. Modellen på linnet var skitfint också så ja..
Men vi höra senare luvies, puss!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0