Skolaaaan

Hello darlings!
Kom hem från skolan föe typ 50 minuter sen. I skolan började vi med syslöjd och det var inte speciellt kul, sen hade vi spanska och då tittade vi på en ganska bra film med några andra klasser. Efter det hade vi lunch och på rasten satte sig jag, Izabelle och Sara i en soffa framför trappen och såg ut som några mobboffer hahaha..... Sen hade vi NO och där fick man ett par garvattacker med Sara. 'pllllastskitnn' och nåt mer som jag glömt aahahahahah garva som fan iallafall. Sen kollade vi på någon skitdålig teater med en kille som hade eyeliner typ... Han juckade en gång och jag fick största skrattattacken hahahaha. Sen hade vi en någorlunda lång rast efteråt för vi slapp SO.n så då snackade jag, Sara, Emma och Kamilla lite. Bl.a om att jag och Emma inte vill ha 100% svenska barn hahaha.
Sen hade vi svenska med en skitläskig vikarie som skrek SHUT THE FUCK UP till oss... Skiitläskigt. Sen sluta vi och chillahillabilla sen kom jag hem och åt macka och drack cola lol och nu äter jag en chocolate chip cookie.. Namnam.
Ska titta vidare på Made nu luuvies, puss!
Dagens outfiiit! Tröja - gina Byxor Replay (Turkiet)

Postat av: ...



Hej, jag vet det inte är någon frågestund eller något men jag har några roliga frågor... :)



1. Vem är din förebild?

2. Vilken är din favorit outfit?

3. Kan du lägga upp en video på hur du sminkar dig?

4. Hur länge sover du på nätterna?



Tack i förhand! Super bra blogg! Kramis på dig, haha! :)<3

2012-01-16 @ 19:46:43

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0