Morsning korsning!

Morning darlings!
Vakna typ tio och sen hade mamma fixat värsta goda frukosten på bordet så där är vad jag sitter nu. Fast jag åt upp för typ en halvtimma sen och alla har redan lämnat bordet lol. Idag ska jag göra en secret grej som jag skriver om på måndag, håhåhå. A little surprise.
Det vi tänkte göra på måndag blir någon annan dag istället, därav mitt lyckorus igår kväll. Hehe. Annars då. Efter vi gjort den hemliga grejen tänkte jag träna lite zumba. Har lovat mina föräldrar att börja träna regelbundet flera gånger i veckan så ska en väldigt rolig grej hända som har att göra med mitt lyckorus igår. Haha jag är väldigt hemlig nu asså!
Men vi hörs senare idag. Pusshej!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0