Mitt nyår

Här kommer lite bilder från nyår!


Jag och Eve innan raketerna. Ignorera hur vacker jag såg ut när jag hade mobil, pommac och surfplattan i samma hand samtidigt som jag måste ta kort med ett finger också.


Jag själv innan tolvslaget.


Pommac!



HAPPY NEW YEAR!!!


Precis badat jacuzzi och ska basta!


Efterrätt vid två på natten!

Inte så mycket bilder men tog alla med surfplattan, orkar inte släpa på kameran längre. Den har något svart uppe i hörnet och har haft det sen jag fick tillbaka den på lagning så jag måste zooma för att det ska försvinna och då måste jag backa lite för att få bra bilder.. Pallar inte med det bara, haha.

Hoppas ni hade lika kul nyår som jag hade!


Postat av: emma in the house

Åååh..! Varför är du så söt? <3 <3 <3

2012-01-05 @ 15:23:04
URL: http://emmaliindstrand.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0