Måste bli en bättre bloggare!

Tja bloggäään!

Idag har jag varit i skolääään. Okej ska sluta med det irriterande p12/fjortisskrivandet nu. Men skoldagen var väl helt okej? Började med tråkmatte, sen tråkNO där vi tydligen ska få en till lärare? Kulliv.se. Han verkar sträng och lite småkär i Sara HAHAHA! No comments. Sen var det idrott som var lika tråkigt som vanligt. Därefter lunch och sen spanska där vi inte behövde jobba, engelska där jag höll på att somna och helt okej Elevens val där det blev många skratt med Saris! Haha.

Sen kom jag hem och åt rån i brist på något att göra. Sen kollade jag lite på TV och dog när jag insåg att jag igår såg det sista avsnittet av Degrassi: The next generation. Alltså seriöst, mitt hjärta sjönk. Det var mitt favoritprogram, det ända program jag verkligen följt varenda dag. Sjukt... Men iallafall. Sen åt jag middag, kollade lite mer på TV, drack te och sen satte jag mig här och då blev jag på ett jättekonstigt humör? Typ supertaggad till att sätta upp massa mål och fixa iordning min surfplatta och börja bli ordentlig och sådär äckligt normal ni vet? Fråga mig inte ens...

Dampar runt med Sara på msn för tillfället och har caps lock-fest. Ja, det är Saras uppfinning. Hahaha. När jag berättade om att jag är supertaggad till att sätta upp en massa vardagsmål så skrev hon ner sina mål... ASGARV på det säger jag bara, hahaha! Ska vara snäll nog att inte skriva ner dom.

Nyss kom pappa in och sa att vi skulle börja träna, JAAAAAA! JA JA JA JA JAAAA! Har aldrig i hela mitt liv varit såhär motiverad till träning och viktnedgång i en sån här lång period och det är riktigt jäkla kul för då kanske jag för en gångs skull kan gå ner i vikt och bränna lite fett!

Men hörni, ska sluta skriva en massa onödig skit nu!

Kram på er.


Hej snygga pojkar, snälla kan ni komma till Sverige och sen kan väl någon av er vara snälla att fria till mig? Gärna killen med blå blazer, killen med militärgrön t-shirt eller killen med ljusgrå chinos? OK? Tack! Love u!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0