Maj frändz miinz de wöld to mi

Hello darlings!
Jag ska be ikväll för att det här superroliga vi ska göra faktiskt kommer hända. Det kommer bli riktigt jäkla nice. Skittråkigt att det inte gick för Sara tho.
Imorgon är det skola. Bläbläbläblä. Längtar INTE. Meneeehh det går väl an för mina vänner. Vi ska göra en ganska rolig grej som kan bli ganska jobbig.. Hohohoho ni älskar att jag är så hemlighetsfull va? (not)
Det här är min kväll i bild. Tänkte spara lite bilder från weheartit och checka lite bloggar så återkommer jag imorgon. KÄRLEK till er!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0