Just gotta speak out my mind

Hej darlings!

Tänkte berätta en grej som jag har stört mig lite på, hihi. Ni som vet att det handlar om er, ta inte det här på ett dåligt sätt nu. Men som en belieber sen början känns det här stört?

Några jag känner har helt plötsligt skrivit i sina bloggar att dom tycker att Justin Bieber är helt okej och att man ine ska hata honom.

Jahapp? Ni kanske ska nämna att ni under två års tid gått runt och kallat honom bög, att han låter och ser ut som en tjej, att han ser ut som en bäver också innan ni skriver. För ifall folk får reda på det tror jag inte att dom skulle tycka om era inlägg lika mycket förstår ni.

Det är okej att ni gillar honom nu, det är inte det. Men att helt plötsligt gå från att hata honom till att 'gilla' honom för att få lite positiv uppmärksamhet känns fel. Det känns dumt på alla möjliga vis, tycker jag som en belieber.

Nu kommer jag antagligen få massa skit för det här men jag har som sagt inte nämnt några namn eller nånting så ta inte åt er i förväg och se det inte som något dåligt men ni sa vad ni tyckte om Justin Bieber och nu sa jag vad jag tyckte om vad ni skrev om Justin Bieber.


I've been there from the very beginning and i'm gonna be here for you forever. ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0