GRATTIS MIN ÄLSKADE ZAYN!

Happy Birthday Zayn Malik.

En utav världens snyggaste kille och en utav världens bästa sångare fyller 19 år idag, GRATTIS ZAYN ILY FOREVEEEEEER!

På tal om en från One direction, imorgon kommer One thing-videon ut!!!!! *Crazy fan girl screaming* Är det bara jag som är överdrivet excited?!?!!?!? Skulle kunna lägga mig och dö typ, haha!

OCH jag och Izabelle fick en utav gårdenledarna att hänga upp en tavla på One direction idag i caféet!!! Är man stolt Directionette eller!??!!? Jag, Sara och Izabelle typ dog när hon visade oss planschen och ba 'vilka är one direction?' hahaha!

Men som sagt, HAPPY BIRTHDAY ZAAAAAYN!




(skitgamla bilder men jag har inte hunnit skaffa några nya på denna dota!)

Postat av: IZZA FÖR FAAAN

SÅ JÄVLA VACKER! HAHA, lixom vem fan vet inte vem 1D är? :o hahahaha<3

2012-01-14 @ 22:18:20
URL: http://izzakjellstorp.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0