Göra något med mitt liv kanske?

Hello darlings!

Skolan idag var riktigt seg och jobbig, överdrivet tråkig. Höll seriöst på att somna på SO:n, jag bryr mig inte om planteteeeer. Började med idrott som var tråkig as usual, sedan engelska med en vikarie det var väl helt OK, sen SEL med en vikarie då han babbla på om andra värdskriget. Kul. Sen lunch och på rasten gjorde vi inget onormalt direkt, satt vid träbänkarna och bara snacka. Sen blev det musik då vi spelade gitarr vilket jag älskar så det var rätt kul, sen SO och till sist engelska igen där vi inte ens öppnade böckerna! Så intressant var det med vikarie.

Sen när jag kom hem åt jag mellanmål, checkade TV och satte mig här. Jag vill verkligen börja göra något på fritiden för jag är så himla trött på att aldrig ha tid att göra något förutom TVn och det kan vi tacka bussarna för. Jag vill börja på sång eller dans men dansen har precis satt igång ny termin så då får jag ändå vänta tills i höst.. Vill börja träna men PS3:t är inte ikopplat och ta mitt liv bara. Mamma och pappa tror bara att jag är lat men jag är så förbannat uttråkad... Snälla skaffa mig ett par vänner som jag kan umgås med på fritiden som typ bor på samma kvarter som mig i min ålder som är snäll och har liknande intressen som jag tack? Har ju massa vänner men vi umgås bara på helgerna p.g.a att det är så jäkla jobbigt på vardagarna för vi kommer hem klockan fyra alldeles trötta på skolan.

Påtal om tråkiga skola, det är torsdag imorgon.... TA MITT LIIIIIIIIIIIIV! NO i 65 minuter med Bernt och Inger, det ser man verkligen fram emot asså!

Aja ska sluta klaga men har varit så trött idag så har inte sett mycket positivt i livet. Vill verkligen inte vara en nobody som nördar data varje dag men jag är så konstig. Jag är en retard på riktigt, jag har typ sociala problem?

Förlåt för allt klagande men det kommer sådana här dagar i livet som saaaaaaaaaaaaaaagt. Ska avsluta detta nu, puss på er!


Jag igår.

Postat av: Fella

sv: det är okej, ta det lugnt! Förstår verkligen att man ibland måste prioritera saker och då är inte bloggen och speciellt inte andras bloggar ens första prioritet! ha det bra ;*

2012-01-11 @ 21:36:41
URL: http://bieb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0