Ddddagen

Hello darlings!
Började dagen med matte, sen drog jag till tandläkaren där jag fick ta kort två gånger och hon/han (det var två olika) sa att jag måste dra ut en tand och sen ska jsg få välja om jag ska dra ut en till, blablabla. Ska dra tillbaka den 21 februari. När jag kom tillbaka var det idrott och då gick jag och Sara en promenad. Sen var det lunch och spanska som det blev mycket skratt på. Sen engelska som var skittråkigt för vi höll på med den vanliga boken och det var too easy. Sen skolarbete där vi fick skäll för att vi inte hade några läxor.. Lol haha!
När jag kom hem åt jag lite mellanmål, tittade på tv och gjorde middag. Dom andra skulle äta varma mackor men nudlar har ungefär 200 mindre kalorier så jag gjorde det istället för jag hade ätit alldeles för många kalorier till mellanmål. Sen gjorde jag 45 minuters Zumba och jiiizes, det har aldrig varit så jobbigt! Iihh. Dog efteråt men alldeles strax ska jag hoppa in i duschen! Imorgon är det onsdag och då händer något VÄLDIGT roligt som jag sett fram emot i en vecka snart! Hihihihi.
Vi hörs sen, här kommer min kväll i bilder. Puss!
ä


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0