Dagen

Hello darlings!

Jag tror inte att jag skrivit så mycket om min vardag på sistone? Men nu tänkte jag iallafall göra det, haha.

Satt uppe inatt till sex på morgonen. Men jag är seriöst inte ens trött och jag har sån jäkla inspiration på kvällarna så varför inte sitta och rensa bilder, kolla efter bilder på weheartit, jobba på designer, m.m? Liksom om jag går och lägger mig kommer jag ändå bara ligga där och typ ba hej liv.

Men sen väckte mamma mig typ tolv och jag ba åhhhhhhhh. Så jag gick upp och la mig i deras säng och så gick jag och la mig igen och då kom mamma och fick mig att börja garva så då gick jag upp och sen pärlade jag lite med Isak, sen spelade vi innebandy, sen åt vi, sen pärlade vi lite till, sen kollade vi på roliga klipp på youtube, sen kollade jag på O.C som jag har börjat älska och sen satte jag mig här typ. Haha kul liv.

Jag måste börja gå och lägga mig tidigt för snart börjar ju skolan, åhh... Ta mitt liiiv. Skulle inte jag kunna få jobba istället? Liksom please. Skolan?

ÅH IDROTT. ÅHHHHHH. ÅH SO. ÅHHHHHHHHH. ÅH NO. ÅHHHHHHHHHH. ÅH BILD. ÅHHHHHHHH. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

Okej hejdå.


Jag skulle seriöst göra vad som helst för att vara såhär brun. Vad som helst.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0