Breakdance 2morrow

Hello darlings!
Sitter just nu och tjafsar med mamma om allt och ingenting. Mest mina skor. Jag har idrottsskor och dom ska jag ha när jag dansar imorgon. Yaaaah. Fast nu när jag provade dom såg dom inte så överdrivet stora ut fast dom kommer inte matcha mina ljusa mjukisbrallor.. Gah. Fast om det är kul och jag vill börja kanske jag köper ett par träningsbyxor på gina som matchar skorna.
Tittade nyss på breakdance-videos på youtube också och herregud säger jag bara.. Han stod bokstavligen talat på huvudet och snurrade runt. Fettgrymt men det måste ju göra ont så in i h-vete, att hela huvudet bär ens vikt mot ett hårt trägolv liksom.
Saknar känslan av att vara i en dansstudio. Sitta och stretcha med alla andra tjejor och bara.. Ah. Jag älskar att dansa. Fast som sagt har jag aldrig provat break dance. Och det här är en 14+ grupp och jag har nyss fyllt 13 men Jessica fyller ju snart 14 och tänk om det kommer massa 16-åringar? Då kommer jag skämmas ihjäl...
Men nu till något helt annat. Skoldagen var som vanligt. Jag och Sara låg mycket i den nya gråa soffan och snacka och bussen var heeeelt tom och då klämde vi in oss på två säten. Hahaha, snacka om pajasar. Sen precis när jag kommit innanför dörren hemma och vi skiljts åt för bara några minuter sen ringer hon upp mig och utbrister att i den nya FRIDA-tidningen är det en FÖR snygg bild på 1D. Då dog vi lite och sen la vi på efter typ tio sekunder. Hahaha normala.se.
Men ska hoppa in i en dusch nu, puss på er!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0