April, Maj och Juni 2011

April


Började april med ett april-skämt om att vi skulle avliva min lilla bebis.


Åt Marabou cookies för första gången och jag började också känna att jag inte var helt 100, hade ju slutat med mina järntabletter för typ ett halvår sen vilket inte var en så bra idé.. Höll på att somna i skolan hela tiden, var yr 24/7 och mådde ständigt illa. Fattar inte ens nu hur jag klara av det.


Det resulterade i att jag inte klarade av skolan, fick ändå inget gjort. Sen längtade jag ihjäl mig till detta underbara land.


Jag fick hem detta på posten till Turkiet, min lillebror fyllde år och mamma köpte ny tele. OMG VAR DET I APRIL!?





Tog massa skor på mina kort utomhus.. OMG VAR DET HÄR APRIL!? Skaffade också Twitter.


Skulle göra påsknaglar inför påsk men det blev JB istället. Haha. Mamma vann också nåt presentkort på 600:- så vi stack upp på stan och så gästbloggade hon åt mig.

Maj


Gjorde en Justin Bieber-lista och bakade en failad kladdkaka med Vilma som blev matbröd typ.. Haha. Jag, Fabian och Mathilda lekte också hemliga på lektionerna och spelade på våra telefoner.. Fan vad jag saknar min gamla klass. Åh.. 


Lade upp en väldans massa grejer om Justin Bieber, inklusive massa bilder. Var på stan med Vilma & var med Vilma och Jessica efter skolan en dag!


Var på en otroligt rolig klassresa med klassen. Ångrar dock att jag inte hade så kul som jag hade kunnat ha, fast man får väl tacka lite att jag var ganska ensam. Haha.


Åkte till Turkiet, hoohoo!


Åkte och badade med kamratstödjarna, fick reda på nya klasserna, hälsade på nya klassen.. Allt var så himla exciting och spännande, haha.


I slutet av maj kärade jag också ner mig i one direction.

Juni

(no pictures)
Badade i poolen för första gången, köpte agility-utrustning, var massor med Frida.


Mamma drog till USA och pappa & lillebror stack till sommarstugan så jag och min storebror var ensamma i några dagar. Dom spenderades med Vilma, både på stan och hemma! Hihi. Det blev världens oväder också, lite läskigt. Men mormor kom och räddade mig, HAHA! Älskade lilla mormor. Såg också Martin Stenmarck den dagen.











La ut en video där vi sjöng till våra lärare på skolavslutningen.

Firade midsommar med Vilma nere och höll i chokladhjul sen kom min moster & hennes sambo över och åt mat.


Postat av: izabel

FYFAN VAD FUL JAG ÄR MATHILDA! åh jag saknar våra tider tillsammans! <3

2012-01-04 @ 00:43:33
URL: http://izabelskeppstedt.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0