Tack Saras pappa!

Hola dolls!

Kom hem från skolan precis innan tre för att vi fick skjuts av Saras pappa, riktigt nice. Tack! Men skoldagen var väl ganska normal, förutom att jag och Emma ''bråkade'' onormalt mycket. Hahaha vi är för söta mot varandra asså. Jag är ginger och hon är blondie. Fast vi gjorde en deal att vi ska vara normala på måndag. Asså fråga oss inte ens vad vi håller på med om dagarna... Haha!

På måndag slutar vi kvart över elva och då ska vi antagligen åka upp på stan och eeeeta lunch och bara chilla. Nicebice! Men nu kom jag på att det är måndag på måndag.. Fifan vad jobbigt. Hahaha fast det är väl chill ändå.

Anmälde mig också till den här 'One direction lägenhetsgrejsimojsentävlingen' igår, hihihi. Lyssnade på radion imorse men då ropa dom inte upp mitt namn, så klockan 16:30 blire att stalka NRJ. Glöm inte det era små kottar!

Men ska dra nu. Peaceoooout!


Jag förut, åt glass.. Hohoho.

Postat av: Anonym

Hej, följ gärna min nya novell :)

2012-02-10 @ 18:03:58
URL: http://jjustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Saandriiie Kungälvs största blogg

vMISSA INTE DAGENS BLOGG HOS MIG, SKIT KUL OM DU VAR MED!! =D

2012-02-14 @ 10:04:53
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0