Tack Sacki

Tjobre!

Glömde nämna i förra inlägget att jag stått och jobbat i Isaks rum i typ en timma idag med bara en skjorta.. HAHA JAG VISA RUMPAN FÖR HELA SVERIGE TYP! Fönstret var t.o.m. öppet och jag hade ryggen mot fönstret.. Asså jag dör. Hahaha. Fast jag hade ju trosor men ni fattar vad ni menar.

Åt iaf jättegod middag förut - kyckling och tsatziki. GREKLAND MINNEN, GE MIG SOUVLAKI NUUU! Min absoluta favoriträtt.. Håhåhåhå.

Slog ner arslet i soffan tjugo i åtta och nu kollar jag på melodifestivalen. Det dåligaste programmet eveeeer, vad har Sverige för smak på tv-program? Melodifestivalen, idol, let's dance.. Ska bli awesome att x-factor kommer nu!

Vet ni vad Isak sa nyss!? Att när han blir känd hockey stjärna i New york Rangers ska han ge alla pengar till en flygbiljett så jag kan få se Justin Bieber! Aww min lilla assistent. ♥

Men vi hörs senare luvies, PUSS!


Alla vet att jag e insane men.. HAHAHAHA.


Postat av: Anonym

Hej! Jag har börjat skriva en novell om Taylor Lautner som jag har döpt till "My life is your love" och det skulle vara underbart roligt om du ville börja läsa den och kommenerta om vad du tycker :) Jag har just skrivit klart det allra första kapitlet och det hittar du på: http://taylorlstory.blogg.se/2012/february/kapitel-1-the-new-city-1.html#comment



Hoppas du kommer följa den kram! :)<3

2012-02-25 @ 21:48:13

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0