Stressigt.com

Hola amigos!

Morgonen blev skitstressig, vaknade kvart över sju eftersom jag inte vaknade av mitt alarm.. ÅHH! Jag hatar att jag är en tungsovare, vaknar typ inte av någonting! Tänkte ta skolbussen men jag missade den, hade plattat 80% av håret och bytt om när den skulle gått så yaaah. Tar länsbussen istället, vi börjar ju inte förrän vid nio.

Vi skulle också dragit till stan efter skolan idag, eftersom vi slutar vid elva, men vi ställde in det och nu verkar det som att jag ska vara med Vilma istället! Superkul eftersom vi inte träffats på länge.

Men jag antar att jag måste sätta på NRJ snart och lyssna vem den sista som vinner biljetterna blir, jag började nästan gråta förut (seriöst) när jag såg massa som tagit bilder med dom på Arlanda.. Seriöst jag måste skaffa moppebil/moppe när jag fyller 15 så jag kan åka upp till Sthlm så fort dom kommer! I'm so f*cking sad..

Aja får väl gå till skolan med ett fejkleende idag, vi går ju trots allt bara halvdag. Efter skolan kommer det ju bli äkta leenden med min fina vän!

Men nu måste jag verkligen dra, hugs&kisses!


Mina babes, ni anar inte hur mycket jag skulle vilja träffa er.. Åhh. ♥

Postat av: N

Det är väl Directioner, inte Directionette? o.o

2012-02-13 @ 21:23:20

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0