Stan jao

Tjobre!
Om tjugo minuter drar jag och mamma på stan med pappas kreditkort, yessir! Hahaha ska försöka få med mig nånting hem iaf.
Hurni alla därute, ladda ner Wattpad på eran surfplatta, ipad eller telefon, Det är så himla bra böcker där, tänk en seg sommardag så kan du ligga med plattan och läsa en awesome bok.. Det är livet det. Och är du själv intresserad av att skriva är det ju bara att ladda upp era böcker/noveller där.
Oj nu måste jag dra, vi hörs sen. Puss!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0