Sporter/aktiviteter jag skulle kunna tänka mig att gå på

Tänkte lägga upp åtminstonde ett inlägg idag där jag inte skriver om vad jag hittat på och vad jag ska göra, så då kom jag på detta. Sporter/aktiviteter jag skulle kunna tänka mig att gå på/hålla på med.



Dans

Dans är något jag SKA börja på. Jag vill bli dansare när jag blir vuxen. Jag älskar att bara släppa loss och bli ett med musiken.. Typ bli lost i musiken. Helt underbart. Sen får man en kick utav dans som jag inte får av någon annan sport. Det är också skitbra träning, kolla på dansares kroppar? Så fort jag tänker på dans så pirrar det helt seriöst i min mage. Jag har såna stora drömmar om detta och jag tänker inte ge upp dom, någonsin.



Cheerleading

Jag tycker det skulle vara SKITkul att cheerlead:a! Hoppa runt och lyfta upp folk, skrika, hoppa, göra volter, hjulningar.. Asså jag bara älskar tanken av det! Fast jag tror inte det finns något cheerleadingteam i örebro..? Annars hade jag jättegärna börjat. Hade älskat det, I swear.



Longboard

Jag vill lära mig åka longboard so badly. Tycker att det verkar vara skitcoolt att bara kunna ge sig ut på brädan och typ skate:a runt.. Ah grymt ballt. Ett par jeansshorts, converse och ett oversized linne med ett par snygga solglasögon på det, sen hoppa på brädan och åka.



Hockey

Vet inte om jag seriöst skulle vilja börja på det ifall jag fick chansen imorgon eftersom jag är så sugig på skridskor och mina skridskor gör ont, fast jag älskar hockey. Hela min familj är en hockey-familj och följer alla matcher så det skulle ändå vara coolt, tycker att det verkar skitkul ifall man kan åka skridskor.



Boxning

Det skulle vara aschill att gå på boxning. Tänk att kunna avreagera sig där och bara släppa ur all ilska.. Och att få slå till någon riktigt hårt utan att få skäll, det skulle vara livet. HAHAHAHA VAD SCHYSST JAG ÄR! Nämen tänk att kunna självförsvara sig ifall någon äcklig gammal gubbe går på stan någon kväll eller förföljer en från bussen, sen bara kunna ge en uppercut eller nåt. Yeeeah.



Sång

Har faktiskt tjatat på mina föräldrar om detta ett tag och bloggat om, skulle sjuuuukt gärna vilja lära mig sjunga. Det är också en stor dröm, att bli rappare/artist. Men sen att kunna sitta och spela in videos på youtube, sjunga på skolavslutningar, kunna gå runt och småsjunga en låt man har på hjärnan.. Asså grymt. Inte behöva fjanta sig med rösten heller, utan kunna vara stolt.

Har säkert fler, men inga jag kommer på just nu. Fast sång, dans och cheerleading är dom som ligger högst upp på listan just nu. Speciellt dans och cheerleading. Är intresserad av sång skitmycket men om jag måste välja av alla säger jag nog dans. Gör såhär på eran blogg också och kommentera så checkar jag in!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0