Sorryyyy!

Hello dolls!

Förlåt för att jag inte uppdaterat på hela dagen men imorse var inte surfplattan på så jag åt frukost sakta istället framför TVn och precis när jag skulle blogga förut var jag tvungen att hjälpa mamma med middagen så det har dröjt..

Men iaf! Nu kan jag.. OH MY F*CKING GOD ÄR KLOCKAN KVART I SJU!? Omg jag ska gå och lägga mig om typ tre timmar!? Jag kom ju nyss hem..!? Typ? Asså gooosh vad tiden går fort.

Dagen har väl varit OK men Emma var sjuk idaaaag, uhuhu. *emoemoemo*. Är också grymt tacksam över att en tjej bad om ursäkt idag, riktigt modigt gjort.

Men orkar inte sitta här och tralla, det kommer fler inlägg senare. Lite mer intressanta.

Kyssar!

321168_272675522778018_140686709310234_830898_1860417889_n_large
♥♥♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0