Sooola igen

Tjobre!
Har typ skjutit upp att hoppa in i duschen ett par timmar nu så jag tänkte duscha men sen kom jag på att jag inte bloggat så yaaah. Mitt hår har aldrig varit såhär fettigt i mitt liv I think.
Idag ska jag, pappa och Isak antagligen åka skridskor, wäää, sen gymma och sola! Wohoooo, jagv börjar redan bli beroende. Good job hahaha. Sen ikväll ska jag antagligen träffa Sara och Emma Blomberg för jag tror att vi ska på Plan B tillsammans, awesome!
Aja nu måste jag duscha ifall jag ska hinna innan pappa kommer hem. Kommer inte hinna men ändå. Ehehe.
Mmm sexigt hår.

Postat av: Anonym

Fin blogg du har :)

Följ gärna min nya novell blogg, skulle betyda:D

kram <3

2012-02-23 @ 14:40:13
Postat av: kajsa

sv: nja, jag tycker inte att jag är bra på att sjunga :) men andra säger att jag är duktig!

2012-02-23 @ 20:03:40
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0