So c-cmon, you got it wrong

Yo dolls!

Gick upp för typ 45 minuter sen. Har bara ätit lite frukost och satte mig sen här. Om en timma drar jag och pappa till hans jobb för att gymma! Ska sen sola där, oh my gooosh! Tänk om jag blir röd!? Sen ska jag bleka tänderna och i veckan ska jag eventuellt slinga mig. Yes jag fixar mig skitmycket till discot hahahaha! Helcp. Fast jag hade gjort allt det där ändå eftersom jag vill bli blond och jag hatar att vara blek!

Har inte tränat på hur länge som helst nu så det ska bli asskönt att både konditions- och stykreträna! Ska jogga på bandet, träningscykla, göra några ben-maskiner, kanske någon enstaka armmaskin och sen ska jag inte göra så mycket mer, jag hinner med andra ord inte så mycket mer.

Men ja som sagt, mina planer för dagen. Träna, sola och kanske bleka tänderna.

Hörs senare med mobilblogg när jag är på gymmet eller nåt. Puss!


Jag just nu. Asmobbad bild jag vet!


Postat av: caarroos

Härligt! :D jodå,det är bra med mig :)

2012-02-19 @ 10:38:01
URL: http://caarroos.blogg.se/
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

sv; ja det sliter så otroligt på håret! man va skön att det har blivit bra igen :) jag har bestämt mig föratt sluta platta/föna nu på hela våren om det inte är något speciellt jag ska på, för jag har lockigt hår och har plattat det varje dag i 2 år, det är inte bra!

2012-02-19 @ 11:32:35
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0