Sjuk?

Hi dolls!
Vas happenin? Själv sitter jag i soffan och glor på hockey, 3-1 till Örebro, härligt! Annars har jag bara typ läst massa 1D-noveller idag. F*N NU BLEV DET MÅL!!! Skiiit.
Tror jag börjar bli sjuk, jävla Sara som smittat mig.. Haha. Skulle jättegärna stanna hemma imorn ifall det blir värre så jag kan bli frisk till måndag men det tillåter nog inte morsan, as usual. Hon kommer väl claim:a att jag är 100% frisk. Trodde t.o.m. att jag fått feber idag på spanskan.. Damn it. Det här som skulle bli en toppenhelg..
Vi hörs väl senare, kyssar!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0