Sho! Har varit en SJUKT rolig dag i Storst...

dsc01257 (MMS)

Sho! Har varit en SJUKT rolig dag i Storstenshöjden! Är typ superglad igen, ingen kan rubba mitt humör nu, hihi. Mina tjejor på bilden, vi är ju GANSKA trötta efter ett par timmars vändor i barnbacken. Hihi. Vi försökte också lära känna en tjej men sen gick hon och snacka skit med hennes vänner så det gick ju inte speciellt bra.. Men detaljer om allt + massvis med bilder från både liften och backen kommer senare idag. PUSS!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0