Schoooool!

FAN JAG TAPPADE PRECIS MINA HJÄRTAN I GOLVET! ÅHHHHHHHH!

Okej. En bra start på inlägget, haha.. Ojojoj. Det har hänt mycket bra grejer sen jag börja med inlägget som jag gjorde för typ fem minuter sen.

Gitarrläraren ringde alldeles nyss och vi ska byta tid på gitarren till onsdagar istället, både jag och Sara är ganska happy just nu tror jag! Iallafall jag är det, guuud vad grymt! För på onsdagar slutar vi tidigt och det är ju skiitchill, på torsdagar är man jämt så trött liksom. Guuud vad taggad jag blev! Ihihihi. Jätteglad faktiskt, ihihihi. Sen tror jag att det går en bra buss vid den tiden också, asbra jao! Då behöver vi inte krångla med skidorna på torsdag, pjuuh!

Sen så kom pappa hem med en till ask choklad till mig, naawiiiee! Min älskade lilla pappa. Synd bara att det är typ 545 kalorier per ask.. Damn it. Får väl äta lite per dag, I guess!

Men nu om dagen. Alla hjärtans dag. Den har varit helt okej, jag och Sara blev asflum på idrotten och verkligen 'tog för oss'. Vi orkar inte vara som alla andra tjejer som står i hörnen och typ tittar på, liksom gud vad roligt. Verkligen. Jag vet hur mycket jag ångrar mig från förut när jag bara stod och titta på, nu tänker jag inte vara den längre! Hihi.

Lite konstigt inlägg kanske. Helt oorganiserat och strunt. Men det kommer komma upp flera inlägg senare.

Vi hörs senare luvies, och tack för aaaalla kommentarer! Har fått skitmånga idag, det fick mig verkligen på bra humör! Gud vad glad jag är nu, var jättesur förut.. Haha, mitt liv är perfekt just nu! Iallafall nu när jag är glad. Jag och Sara blev lite depp i bussen, vi vill byta skola so badly.. Men det får väl vänta.

IALLAFALL NU MÅSTE JAG GÅ. PUSSPUSS HEJDÅ HA EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG!


Bjuder på denna! Första bilden NÅGONSIN där jag visar tänderna när jag ler.


Happyyyy!

Postat av: Cookiiie

sv: Jag dansar Dancehall/Reggae. Najs, börja igen tycker jag! ;)

2012-02-14 @ 18:33:16
URL: http://cookiiies.blogg.se/
Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: okej det var tråkigt!

Jag mår bra :)

Händer i veckan ?

2012-02-14 @ 19:27:59
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: Cookiiie

sv: Ja, det är det! :D Ja, ungefär. Man rör på kroppen ganska mycket. Här finns ett klipp du kan kolla på som innehåller dancehall/reggae: http://www.youtube.com/watch?v=nfskAQ0dP70

;)

2012-02-14 @ 19:53:51
URL: http://cookiiies.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0