Rensa skit

Hello dolls!

Sitter just nu i köket med mamma och pappa, dom sitter och diskuterar nåt radhus pappa var på visning på. Jag vill flytta so badlyyyy, vill komma iväg från min klass. I hate it. Tänk att få gå på Adolfsbergsskolan, det är seriöst en utav mina största drömmar. Ihh.

Men iallafalllll. Idag ska jag och mamma rensa i källaren. ÅH vad tråkigt. Hahaha. Men vi ska sälja lite och då kanske jag får lite av pengarna? Yessir. Ska försöka övertala mamma att anmäla mig till gitarr också, det är ju en dröm. Att kunna spela gitarr, åh.. Jag ska bli känd när jag blir vuxen, det har jag bara bestämt mig för. Vill börja på sång också men det får nog vänta till efter sommaren. Samma med dans, jag och Emma ska antagligen börja i höst. Fast nu börjar bajsungen tveka men då börjar jag ensam, för jag ska bli dansare eller artist.

Vill inte jobba på ett kontor från sju till fyra, aldrig. Vill inte ha ett sånt bajsliv, jag ska älska mitt jobb och liksom leva livet. Inte liksom åka till jobbet. Jobba. Hämta ungarna. Laga middag. Städa. Sova. Åka till jobbet. Jobba. Hämta ungarna. Laga middag. Städa. Sova. Liksom vilket tråkigt liiiv?!!?!? Jag ska ha en lägenhet i USA och jag ska gifta mig med Justin! Punkt sluuuut.

Jag tänker inte säga 'haha det kommer aldrig hända' för liksom never say never. Jag tänker inte sitta och förvänta mig att livet ska bli som ett svenne-liv, för när jag fyller 18 då flyttar jag till USA!

Men nu ska jag gå, tudeluu!


HAHAHAHA ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0