Promenix

Tjolahopp tjolahej again!

Var ute på en 25 minuters promenad med vovven förut, riktigt najs. Funderar på att köra en 25 minuters promenad per dag och eventuellt zumba. Varannan dag lite styrka också. Awesome! Har inte orkat tränat än.. Men eftersom vi ska åka skidor en hel dag imorgon MÅSTE jag duscha och då kan jag likagärna träna zumba innan! Ifall jag inte är alltför trött..

Mulade i mig typ 70% av min andra chokladask förut. BLÖÖD. Men jag typ hetsåt för jag blev aldrig mätt. Hetsäter alltid.. Det är det som gör att jag har så mycket fett. Lol. För jag visar revbenen längst upp men sen har jag en stor fettklump längst ner? Jag fattar ingenting. Haha.

Men hörni. Ska läsa lite mer på en bra JB-novell jag hittat och sen skriva in allt jag ätit idag i kaloriräknaren. HIHO LETS GO.





Väldigt sexy mun / Jag när jag gäspar / Jag när jag kisar med ögonen / Normal jag

Postat av: Anna T

sv: Åh va bra att de e bra, bra med mig med.

Gjort idag?

2012-02-15 @ 20:22:29
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: moufieeh

sv; okej, vad heter din hund? :)

jag svarar på kommentarer :)

kram

2012-02-16 @ 11:25:11
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0