Plan B tonight!

Yo brothas n sistas!

Vaknade för typ en halvtimma sen. Blöööd. Ska snart pallra mig upp och göra frukost men tänkte uppdatera först. Köpte tights igår på coop so now we're on the game again! Kanske inte har skrivit det här på bloggen men jag har haft stora tightsproblem dom senaste dagarna. Lol. Hade jag inte köpt tights hade jag definitivt inte gått på discot haha.

Och omg igår när jag rakade benen så började det blöda SKITmycket under knät, det var typ 8 blod-prickar eller vad fan man säger. Sen på båda vaderna var jag illröd och det sved som f*ck. Bra rakhyvlar vi har, verkligen. Får ju fan såga för att få bort skiten. Normalt, I know.

Just nu ligger min sexiga snygging bredvid mig i sängen och vakar som en hök över vad jag gör på datorn. Knäppa lilla bebis.

Ikväll är det Plan B, WOHOOOOO! Ska dansa our asses off! I love to dance! Ska träffa Sara och Emma B innan vi ska dra också, fan vad roligt det ska bliiii! Ihihihi. Åh nu börjar pappa tjata om att jag inte ska 'måla upp en för rolig bild för då kanske det inte blir som du förväntat dig'. TACK FÖR GLÄDJEFÖRSTÖRINGEN PAPPA.

Aja ska gå nu, PUSS!


THUMBS UP!

Postat av: SARA

taggataggataggaaaa



COOP!? HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0