Ordinary day

Hola dolls!
Skoldagen idag var väl OK men hade lite ont i halsen imorse och Sara var asförkyld så yaah. Vi skulle egentligen checkat läget på där vi förmodligen ska börja på gitarr men det är ju bättre för Sara att stanna hemma och knarka halstabletter och nässprej än att dra ut, iaf om hon ska kunna bli frisk till fredag ju!
Har alltid trott att Berlin var ett land men det var tydligen Tysklands huvudstad.. Läste det på en novellblogg och jag ba 'wtf?' och la ut det på fb och det var sant. Nu tror alla att jag är efterbliven.. Kul liv!
Aja vi hörs imorn, önskae varje morgon att jag kunde gått och lagt mig en timma tidigare på kvällen,, Går alltid upp försent så yaaah, han inte ens platta färdigt håret imorse eller sminka mig,, Fml. Tur att vi hade idrott så det gick bort.
Men iaf, puss på er!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0