On my playlist right now:


Summer medley 2011 - Sam Tsui & Kurt Schneider


Äckligt - Ansiktet


One that got away - Megan & Liz


We found love (acoustic cover) - Boyce avenue


Titanium - Collin Mcloughlin


One thing - Kathleen


Love me - Kevin Lien


Young, wild and free - Wiz Khalifa, Snoop Dogg & Bruno Mars

JA, jag älskar covers. Dom kan liva upp gamla låtar och vissa röster bara får mig att dö.. Hihi. Enjoy!

Postat av: sara

äääälska sista asså!



hhahah ja men det är skit lätt när man har löshår,kan visa dig nån dag! hehehehh jaaa...ångra som fan x) fast tar dom jag hade på bilden tror jag. JAG KANSKE OXÅ SKA SOLA PÅ TORSDAG!;DDD

2012-02-21 @ 20:37:56
URL: http://sarasomskriver.blogg.se/
Postat av: kajsa

bra låtar :D

2012-02-21 @ 20:48:48
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0