OKA SHIDOR VARGE DAGG

Hello dolls!

Jag och Sara åkte skidor idag hihihihi. Det var väl sådääär, snön sög! Vi började med barnbacken men jag balla ur hela tin för det gjorde skitont i vaderna. Venne varför. Det typ var slask, massa barn, liften åkte segt.. Yaah. Bättre i torsdags.

Men sen övertalade pappa och Sara mig att dra upp i bygelliften så då drog vi upp där. Jag kan säga att jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.. HAHA! Det började med att den där grejen drog iväg lite fortare än vad vi var beredda på. Men vi ramlade inte! Sen i början höll jag på att göra så att Sara ramla och hon fick typ bära sig själv med en hand hela vägen och sen trodde jag att jag skulle ramla ut vid ett stup.. HAHAHA!

Aja sen kom vi upp och åkte ner för en jätterolig backe, sen tog vi en knapplift upp till en inte lika rolig backe.. Haha, den var jätteläskig! Första stupet, JA DEN GICK RÄTT NER, åkte jag men sen fega jag ur. Drog av mig skidorna och tänkte åka på rumpan medan Sara åkte ner för dom 3 (4?) stupen. Jag tappade skidorna på en gång och en tjej gav mig tillbaka dom. Blushandes åkte jag ner för rompaaahn och sen skulle jag dra på mig skidorna vid några hopp, men tror ni jag får på mig dom? NÄE. Så då försökte Sara typ komma upp till mig och jag dampa loss men sen fick jag på mig dom och vi åkte lyckliga ner i alla våra dar. HAHAHA.

Sen faila Sara i backen för hon trodde att hennes pjäxa dog men hjälte som jag är fixa jag ihop den på första försöket. Yaaah!

Nämen nu ska jag ge datorn till min lillebror och läsa klart på wattpad. IHHH! Love it.

Men puss på er snyggingar, vi får snacka mer senare!


Min lillebrors header till hans blogg... HAHAHA! Check it out -> http://minecraftisak.blogg.se. Han är sju år och har precis lärt sig läsa och skriva.. Får typ hålla mig för skratt när jag tittar på när han skriver. Lol.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0