Oh my gosh..

Hejsvejs.

Träningen gick helt okej, sprang 30 minuter (3650 meter/3.6 km) och sen gjorde jag en maggrej som magen blev helt konstig av! Den är fortfarande jättespänd och det känns som att magen vänts ut och in eller nåt.. Fast det är bra! Det är ju skitbra. Sen gjorde jag någon korsryggövning också. Fatta ingenting men.

Seeeen skulle jag ju sola. Ja. Jag gick in i det där lilla solrummet och stoppa in en tia i den där grejen. Sen la jag mig och drog ner den där övergrejen inte så överdrivet långt, jag har ju klaustrofobi. Dom hade typ en fläkt som blåste in i solariumet, det var asskönt. Men sen så tog dom 15 minutrarna slut och jag såg att typ ingenting hade hänt. Jag stoppade in tio kronor till och la mig ner igen, med den ännu närmare mig. Det började bränna som f*n i ansiktet och armarna. Men whatevaaah, jag låg där tills det var slut. Det knakade asmycket och lät väldigt mycket.

När jag väl låg där så såg jag vid troskanten att jag hade blivit lite brunare så jag ba 'JAAA!' men sen tog tiden slut och jag ställde mig upp och jag såg skitblek ut. Jag ba JA TACK GUD. Sen gick jag ut till en spegel och mitt ansikte.. Illröd. Jag var så röd på kinderna att det såg lila ut. Sen kritvit på hakan. Och fräknar. ÖVERALLT. Fräknar på ögonlocken, ögonbrynen, runt munnen, över hela kinderna.. ÖVERALLT. Jag HATAR att vara en ginger. Det sämsta som finns i hela universum.

Så yaah. Jag ser ut som skit just nu. Jag vill verkligen inte gå på discot och se ut såhär. Jag kommer skämmas ihjäl, fyfan!

Men vi hörs väl senare luvies, färgen kanske kommer framsmygandes snart. PUSS!


Titta mina kinder.. UÄH.

Postat av: isabelle

Svar: Håller med!

2012-02-19 @ 16:51:20
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: sara

sa ju det, skitfiiiint!

2012-02-19 @ 23:21:53
URL: http://sarasomskriver.blogg.s

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0