NU ÄRE LOOOOV!

Tjobre!

Skoldagen idag gick hyfsat fort. Najs. Började med mentortid där vi fick svara på en enkät typ, om hur vi trivdes på skolan och i klassen. Man skulle skriva det enskilt men jag och Sara skrev tillsammans ändå, för att vi har typ samma åsikt om klassen och skolan. Mina trogna läsare vet ju redan vad jag tycker om min klass, yaah.

Sen hade vi spanska där vi kollade på nån random film. Den var riktigt cp. Sen hade vi SO där vi kollade på en skittråkig film som vi kollat på i 6:an. Sa det till min SO-lärare men han ba 'k.bry' så jag bara gick och satte mig och kolla på den. Sen hade vi lunch, efter det hade vi matte. Jag och Emma lyssna på musik och jobbade. Fick också tillbaks proven och jag sög. Sögögögögögög. Fick riktigt dåliga resultat. Hyfsat på E-provet men C och A-provet gick åt h-vete. Vill inte ens skriva resultatet här.

Sen hade vi iaf svenska med vikarie. Den konstigaste svenskalektionen ever.. Det började med att vi fick gå till en annan sal, sen satte vi oss och folket började strömma in. Alla snackade skithögt och så skulle hon ta närvaron som tog 20 minuter. Haha har aldrig tagit så lång tid! Alla ba 'han gick till coop! jag heter det och det och det. hon gick till coop! hennes namn uttalas så för hon vill vara cool!' helsjukt haha. Sen skulle hon dra och hämta någonting och då släckte folk lampan och ba 'vi drar in till grupprummet så får vi se vad hon säger när hon kommer!' fast ingen gjorde det.

Sen kom hon tillbaka och vissa stack mitt i lektionen och drog hem. Normalt? Sen jobbade vi i fem minuter innan vi skulle sluta. HAHA. Så himla cplektion. Fast den var väl chill, men sjuuukt pratigt.

Har iaf lärt mig nu att jag måste börja plugga hemma. Jag har faktiskt fått ganska bra resultat på alla prov men nu efter jullovet har det börjat gå åt h-vete. Pluggar jämt i skolan, tio minuter innan provet ska börja. Jag orkar aldrig plugga hemma, jag sitter hellre framför datorn. Det är myyycket roligare.

Kommer upp om vad som händer på lovet senare!

Ska avsluta inlägget här. Bjuder på lite bilder från svenska-lektionen som jag snott från Emma.

PUSS PÅ RUMPAN!


När lampan var släckt.


När läraren försökte snacka med oss men ingen lyssna.


Innan lektionen.

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

kör hemma på dvd xD :P

2012-02-17 @ 20:16:07
URL: http://mooollys.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0