Nightynight

Hello dolls!

Ska strax gå och lägga mig men tänkte bra uppdatera igen lite snabbt. Precis efter förra inlägget åt jag middag, baguette! Sjuukt gott.

Men jaaa. Har blivit gaaalen i One direction-noveller nu, åhh. Jag är hopplös. Har också börjat droga we♥it, har hjärtat för många bilder nu.. Haha. Men det finns så sjukt fina outfits och jag får sån inspiration att börja klä mig så..

Kommer antagligen lägga upp en videoblogg imorgon och förklaringen till den kommer imorgon antingen på morgonen, i skolan eller efter skolan. Ni fattar nog ingenting nu men ni kommer göra det då.

Men iaf, godnatt! Sov så gott alla söta läsare. ♥


Maj händzåm bååjs! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0