My fingers do really hurt Charlie!!

Hola amigos y amigas! Que tal?

Jag kom hem för typ en halvtimma sen. Skoldagen sög som vanligt. Orkar inte med min klass, jag är så j*vla trött på den. Ända anledningen till att jag går till skolan är för att jag är rädd att få skäll av mina föräldrar. Skulle seriöst göra VAD SOM HELST för att få byta. Helt seriöst. Jag skulle kunna bo i en kartong. FML.

Meneeeh. Sen hade jag gitarr och det var superkul! Som vanligt. Kul att det fick upp ens humör litegrann iaf. Fast för första gången fick både jag och Sara riktigt ont i fingrarna. Och hon hade stålsträngar medan jag hade nylon, det gör ju typ 100 gånger ondare då. Har fortfarande ont faktiskt, speciellt när jag skriver.. Haha. Men vill man kunna spela gitarr sen så får man ju stå ut med detta! Och det är antagligen värt det.

Stressåt alldeles nyss middag. Har ingen aning om varför. Ville bara få det gjort så att jag kan spela dator men det är inte så bra för jag känner fortfarande inte att jag är mätt, men om typ fem minuter kommer jag dö för att jag är så mätt. Jag är verkligen en normal bloggerska tycker jag.

Imorgon blir det friluftsdag, förhoppningsvis kommer det bli kul! Bara jag inte dör för att vikten på skidorna är inställd typ 7 kilo fel.. Yaah, jag väger lika mycket som en flodhäst. Tyvärr. Men jag tänker inte gå och grina för det.

VI HÖRS SENARE, PUSS!


Precis såhär har jag känt hela den här veckan, men jag hoppas att lovet får mig att bygga upp alla krafter igen så jag blir på bra humör.

Postat av: moufieeh.blogg.se

sv; jo jag använder photoshop också, men jag har inte hunnit lära mig det så bra än så dom flesta headersen jag gör är gjorda i gimp :)

min header däremot är gjord i photoshop :)

härligt, allt är bra med mig :) vad gör du?

kram

2012-02-15 @ 17:35:19
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: kajsa

Kul med gitarr :)



sv: Visst är han!

Han är en blandras mellan papillon, sheltie och bordie collie :)

2012-02-15 @ 17:55:31
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0