Min underbara dag

Hello dolls!

Har haft en toppendag idag! Hehe, fast har alltid det med mina fina tjejor. Skoldagen var väl hyfsad. Började med mentortid som var rättså tråkig, sen spanska som var rolig haha, sen so där jag snackade med killarna om typ krigsspel för jag vill börja prova sådana på PS3, sen lunch och jag, Emma, Sara och Pamela satt och snacka i typ hundra åååår.

Därefter hade vi matte där jag och Emma satt och dunka musik och snacka och sen avslutade vi med svenska där Pamela bjöd på tårta! Håhå.

Sen efter skolan tog vi lite bajsbilder på toan och sen AHAHAHAA. BAJSBILDER PÅ TOAN HAHAHAHA MENADE INTE SÅ AHAHAHAH. Okej ska försöka vara normal igen. Sen tog vi bussen till konserthuset och sen knalla vi iväg till donken och tog varsin mcflurry, yuum. Sen typ satt vi där och snackade i någon timma. Sen gick vi till Vågen och shoppade litegranna, gick sen ut på stan. Fick med mig en gööörsnygg spetsmagtröja från Gina. Sen gick vi till donken och typ åt pommes frites och sen kom Saras pojkvän och bjöd på ett happy meal AHAHAHAHAHA. Vi dooog och sen fick jag typ rusa till en toalett för jag var så pissnödig. Hehehehehe. Duktiga tjejor där.

Men här kommer massvis med bilder från dagen, NJUUUT.


Tårta på svenskan.



Två utav bajsbilderna <3<3<3<3



Nu kommer Emma döda mig för den sista bilden, hiho. Och min mage ser otroligt avlång ut men köpte byxorna 2009 i Turkiet så dom börjar bli lite för små. Fast jag vill inte inse det själv. Hiho.


Det var den här tröjan jag köpte, hiho.



Grrrrr sexi mama.


Saras pojkvän kom med happy meal AHAHAHAHA.




Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0