Min underbara dag

Yo dolls!

Har haft en perfekt dag på första dagen efter lovet, riktigt najs! Började med syslöjd, det sög. Fick lite skäll av syslöjdsläraren som vanligt bara för att jag inte la ner mobilen. Lol. Sen hade vi håltimma, ihh! Jag, Emma och Sara stack hem till Emma och fixade pannkakor som blev fail för att jag sa 3 msk smör istället för typ socker.. HAHAHA. Resulterade i smörklumpar som vi försökte mosa med en sked? Det gick inte så vi tog fram elvispen, men det gick inte heller så stoppa in sk*ten i mikron. HAHAHA. Failbarn..

När vi började steka pannkakorna var det en halvtimma kvar tills vi var tvungna att springa till bussen, men allt sluta med att Emmas mamma fick steka klart dom. Tack så mycket! Vi typ kasta i oss pannkakorna och sprang till bussen som vi höll på att missa. Smartasses. Vi kom iaf till skolan och hade NO, sen SO och sist svenska.

Sen tog vi bondebussen hem till mig där vi varit typ hela dagen. Började med att jag fick fightas med Isak i typ en kvart, han höll aldrig käften och lyssnade på mig. Idiot. Sen gjorde vi mellanmål och snackade i typ en timma, haha. Sen satte vi oss framför datorn och chilla sönder tills mamma och pappa kom hem med pizza till oss, yeeeeeah! Awesome. Även fast vi ätit en jävla massa mackor lyckades vi få i oss lite pizza, hahaha. Fast Emma tog bara en slice, den lilla smala saken. Jag och Sara typ åt kyckling och sparris från den istället för sjävla brödet, hahahaha! För söta röster när vi sa 'CHICKLING!!!!' Hahaha aww.

Aja sen satt vi vid datan och drack massa cola och var inne på facebook och chatta med randoms och bara chilla. Yaaah. Sen vid sju stack Emma hem och Sara blev hämtad vid nio. En freaking lyckad dag. Längtar tills i helgen för då händer nog en VÄLDIGT rolig grej. Förhoppningsvis. Om jag har pengar. Om Emma är kvar i Örebro. YESSIR!

Men här får ni bildbomb från dagen. En läsare fråga ifall jag inte kan ha frågestund så jag fixar väl det i veckan eller nåt.

ENJOY!


HAHAHA JUSTFAN, VI HÄLLDE I TYP EN DL ROSA SALT OCKSÅ! HAHAHA.


Sara och jag asgarvade åt Emma, hon typ skrek till åt elvispen hela jävla tin hahahaha!


Emma vispar på, min freaking piga. ♥


Emma ställer in smeten i mikron... HAHAHAHA!


Pizza, yuuuum!


Jag och Emma typ..? Hahaha!


Emma fell in love with Bieber... HAHAHA!


Sexiga tjejer... HAHAHA DOM KOMMER DÖDA MIG! Jag har haft luva nästan hela dag, vet ni hur skönt det har varit eller? Tights, linne, hoodie och shorts. Min nya favoritoutfit, både fin och grymt skön! Synd att mina tights gått sönder nu, FML...

Postat av: Emma Lindstrand

Haha! inte lite suddiga billder. Men en helt underbar dag! <3 Älskar verkligen er! No matter what!

2012-02-27 @ 22:33:09
URL: http://emmaliindstrand.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0