Luncha med mamma förut på stan och jag HAT...

dsc01285 (MMS)

Luncha med mamma förut på stan och jag HATAR sallader men såg på en blogg att hon hade gjort en ceasar-sallad och det lät skitgott så jag prova och jag diggar det! Haha så nu vet ni vad jag kommer äta resten av alla gånger jag drar upp på stan... Lol! Emma och Sara kommer hit vid fem och då blire parteeeey tills bussen kommer, ahaha. Fick med mig en jättesöt lila paljettmagtröja som jag ska ha ikväll, fast shortsen är rätt höga så det är lugnt. Bildbomb dyker upp innan vi drar, cheers!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0