Look bubbles

Hello dolls!

What's up? Förlåt för att jag inte uppdaterat men ni anar inte hur mycket jag har gjort idag! Om ni inte är intresserad av min vardag, scrolla ner teehee.

Morgonen vet ni ju redan om, men sen kom vi till skolan och hade matte fast i sal 87 istället för P4 och där sitter jag med Emma och vi fick en liten utskällning av Bernt för att vi snackade och vi trodde att han skulle slå till Emma.. Hahaha! Fast vi jobbade ändå ikapp så det spelar ingen roll! Sen hade vi NO och där fick jag och Pamela ännu en utskällning bara för Pamela tog min mobil och vägrade ge tillbaka den...

Sen hade vi idrott och då fick man lite bitchkommentarer, love the attention! ♥ Sen hade vi lunch och då satt vi och åt aslänge precis som vanligt. Sen hade vi spanska med vår nya spanskalärare och han är aschill så det är kul! Därefter hade vi engelska och där hade vi prov som gick hyfsat, sen slutade vi! Vår skolarbetelärare var sjuk och det betyder att vi sluta 14:10 istället för 15:30, fatta vad chiiiill!

Då drog jag och Sara med Emma hem till henne och det började med att vi gjorde bort oss lite inför hennes mamma bara för att Emma öppnade och stängde ytterdörren hela tiden... Haha! Sen gick vi in och åt mellanmål och vi smakade jordnötssmör - det smaka piss! Skitglad att jag inte gillade det. Sen chatta vi med lite randomzzz och hade allmänt roligt. Enligt mig iaf.

Sen kom jag hem vid sex och nu har jag fått massvis gjort! Började med att äta middag, sen anmälde jag mig till gitarr och nyss tränade jag 45 minuters zumba. Awesome!

Så det har jag fått avklarat idag, nicebice!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen men jag måste tvätta håret.. ÅHHH FML. Kommer inte få ut allt schampo och då kommer det bli mycket mer fettigt imorgon. Yaaaah.

Puss på er iaf!



Svettigchey.se


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0