Lonely

Yo brothas!

Ligger här i min ensamhet och käkar godis och lyssnar på Amy Winehouse. Har inget annat för mig.

Har spelat lite gitarr men jag hatar min gitarr. Den kosta 199:- på Rusta, gissa hur bra den är? Ska försöka tjata mig till en på något vis, fast då kommer jag nog få skippa stan ett par veckor framöver men det är ju så himla roligt.. Wellwell.

Tog också massvis med bilder men kameran gick sönder mitt upp i alltihop. Jaaaah, tack livet! Tack Gud för att du verkligen gillar mig och belönar mig med en sönder kamera. Vad har jag nu gjort för att förtjäna detta!?

Vi får höras senare inatt, slänger nog upp ännu en lista. Uttråkad är förnamnet.

Puss på er b*tches!

Tumblr_ly7ig23umv1qkxzwlo1_500_large
Kan det inte komma en noll-kaloriglass med chokladsmak? Jag skulle köpa fyrtio kilo utav den i sådana fall.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0