Lista

Tagen från Frida och Antonia!

Namn: Mathilda

Ålder: 13

Längd: 1.63

Sko-storlek: 38

Född: Adolfsberg

Bor: Bondeland..
Gör just nu: Väntar på att maten ska bli klar


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Jag vet inte. Livet är förvirrande.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Att jag är ärlig, säger som jag tycker och säger mina tankar.


 

Vad är du rädd för: Livet, att dö, att mina drömmar inte ska gå i uppfyllelse, spyor, you name it.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Utseendemässigt eller personlighetsmässigt? 

Det roligaste jobbet du haft/har: Har aldrig jobbat.

Har du körkort och egen bil: Nae.

När tod du ditt körkort: -

När grät du senast: Ingen aning.
När skrattade du senast: I skolan, hihi.
Vem åkte du bil med sist: Mamma.

Vem åt du mat med sist: Emma och Sara men nu ska jag äta med mamma lol.

Vem sov du hos sist: Mig själv?

Vem sov hos dig sist: Emma Blomberg tror jag? Då fattar ni hur längesen det var... Haha.
Vad var du rädd för när du var liten: Det mesta.
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Kommer inte ihåg, fast artist och frisör tror jag bara för att alla i min klass ville det.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Aldrig.

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag tog min näspiercing, fyfaaan!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Justin Bieber.
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Tänker inte skriva det här, då kommer dom som gjort det bara bli nöjda.

Någon du ser upp till: Nicki Minaj.

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, nycklar, busslista.. Och massa mer.

 


Har du varit utomlands någon gång: Jao, nån gång i mallorca när jag var bebis tror jag och gran canaria sa mamma nu, kreta en gång, Rhodos 3 gånger, Turkiet 3 gånger och så tror jag inget mer..? Eller jo Danmark men lol liksom.

Vilken plats var finast: TURKIET MITT UNDERBARA FAVORITLAND! (L)
Största stad/städer du varit i: Ingen aning.


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: NEJ!

Rökt: Nej.

Snusat: Nej.

Druckit: Inte alkohol nej.

Har du piercing eller tatuering: Ingen tatuering men tre piercingar i öronen, en på näsvingen och en i naveln!

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: På insidan ska han vara snäll, omtänksam, romantisk, ha samma humor som mig, inte dryga, försvara mig och lite sånt jag vet inte. På utsidan.. Ja han får gärna ha svarta ögon och svart hår, det typ dör jag för. Sen inte foppatofflor eller gymnastikskor, snygg klädstil, inte ha samma kläder varje dag.. Lite street-stil typ. Det gillar jag.
Finaste komplimang du fått: Att jag har smala ben. Det blir jag riktigtriktigt glad för. 

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nope, har aldrig fått chansen LOL.

Har du blivit sårad av en kille någon gång: Nej, inte fått den chansen heller.  

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: STORSTAD. !!!!!!!

Hamburgare eller pizza: Åh vad svårt.. Men Hamburgare tror jag.

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller expressen: Läser ingen av dom.

McDonalds eller MAX: Åh jag vet inte.. Max cheeseburgare är 2die4 men donkens glassar, milkshakes, o.s.v. är skitgoda också..

Vin eller Öl: Inget?

Charter- eller skidsemester: CHARTER! TURKIET HERE WE COME WOHOOOOO!  

Sverige eller Utlandet: UTLANDET! Omg jag hatar Sverige.

Sport eller nyheter: Nyheter, då kanske man får se lite Bieber eller One direction.

Hockey eller fotboll: Hockey! Tittar faktiskt på Leksand-Malmö nu.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga, teehee.

Sommar eller vinter: SOMMAR!

Vår eller höst: VÅR, DÅ KOMMER SNART SOMMAREN!

Flyg eller tåg: Flyg, det är så chill. Liksom. Hej, jag är i luften. Jag flyger. Hejdå.

Bil eller buss: Buzzzzzz. Ifall man har fritt busskort och bussarna går när man vill att dom ska gå. Teeheee.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0