JA DET ÄR DIRECTIONER OCH INTE DIRECTIONETTE.

Hello dolls!

Gick upp sju idag och blev klar kvart över sju. Yeeeah. Feels good. HAHA. Men jag behöver inte platta håret (tack gud!) så då gick det snabbare. Betydligt snabbare. Fast jag har inte sminkat mig än men det tar väl bara fem minuter eller något.

Fick en kommentar (igen) om att det heter directioner och inte directionette och jag är medveten om det men när jag blev directioner, i början av sommaren, trendade massa artister och deras fans namn. Då stod det One direction & Directionettes så då trodde jag att det hette det, men har nu fått reda på att det tydligen heter Directioner. Jag är ganska efterbliven så förlåt!

Men nu ska jag väl snart dra mig iväg mot skolan. Har matteprov men jag tog inte med mig matteböckerna hem, hääärligt va!? Ja, så nu får jag förbereda mig på att faila!

Puss på er, och hoppas att ni har en bra valentine's day och inte är lika forever alone som jag är!


Om gud hade gett mig det här utseendet kanske jag inte hade varit lika forever alone..


Postat av: nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: okej ja du borde testa.

haft en bra morgon? :)

2012-02-14 @ 07:56:24
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: ja visst är det smart? :D Man kan ju bestämma själv vad man ska göra.



Kan göra typ 10 situps och 20 upphopp eller liknande, och sedan bygga på när man känner sig starkare :D Men det är smart att göra det innan duschen hela tiden, eftersom då behöver man inte "oroa" sig över att man ska gå runt svettig :P

2012-02-14 @ 11:36:16
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: kyntii

Hej, jag tänkte försöka göra upp ett collage där olika människor berättar vad de tänkte göra idag, på alla hjärtans dag. Vill du vara med och även få din blogg länkad så skriv en kommentar tillbaka och berätta. Vore jätte roligt :)

2012-02-14 @ 13:02:02
URL: http://mirakelprinsessa.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0