Hur tjock är du?

Mat jag tycker om;
[x] Pizza
[x] Allt friterat
[x] Donken
[x] Max
[] Sibylla
[x] Burger King
[x] Tacos
[x] Kebab
SUMMA: 7

Snacks och godis jag gillar:
[x] Chips
[x] Popcorn
[] Lösgodis
[] Choklad
[x] Lakrits
[] Mint
[] Salta Pinnar
[x] Gele
[] Skum
[] Kola
SUMMA: 4

Dricka jag gillar:
[] Allt med alkohol
[x] (Coca) Cola
[x] Lightläsk
[x] Fanta
[] Sprite
[x] Trocadero
[] Kolsyrat vatten
[] Kolsyrat vatten med smak.
[x] Red Bull eller annan energigivande dricka
[x] Must
SUMMA: 6

MOTION
[] Du motionerar varje dag
[x] Du motionerar 3 - 5 dagar i veckan
[x] Du motionerar 1 - 3 dagar i veckan
[] Du motionerar aldrig
SUMMA: 2

DIN KROPP
[] Du har dubbelhaka [om jag tar bak huvudet]
[] Du har vällingkinder
[] Ditt midjemått är större än 90 cm.
[] Din vikt är över 68 kg
[] Du har klädstorlek 42 eller mer
[] Du har blivit kallad tjockis
[] Du har blivit mobbad för det.
SUMMA: 0

HÄLSA
[] Efter 2 meter när du springer, så är du "död"
[] Ditt beeptestresultat/konditionsresultat är under 3(av 10)
[] Du går / har gått hos en dietist
[] Du har gått i en grupp med andra överviktiga
[] Du har fått sjukdomar som fetma eller diabetes.
SUMMA: 0


TOTAL SUMMA:

0 - 10: Hej skinny. Du bör nog äta mera!
11 - 19: Du är "normal"
20 - 25: Du kanske bör tänka på din vikt....
26 - 35: Du är tjockare än andra. Se upp! Speciellt vid juletid.
36 - 42: TJOCKIS

 



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0