Hhhhello

Yo!

Sitter just nu och kollar 'cute couple' på youtube (om ni inte har sett måste ni kolla!), vill ha en pojkvän när jag ser sånt.. Suuuck.

Men iallafaaall. Vaknade astidigt idag men somnade om och vaknade tio. Gick upp. Åt onyttig frukost. Tittade på TV. Åt godis. Lämnade Isak på kalas. Gick till mormor. Fikade. Gick hem. Hittade en kaloriförbrännargrej. Blev glad. Såg att batterierna var slut och man måste byta dom hos en urmakare. Blev ledsen. La mig i min säng med datorn. Åt godis. Fick ont i magen. Kolla på cute couple.

Det är min dag hittills typ. Har ju inte fått sådär jättemycket gjort. Men har redan ätit typ 1200 kalorier.. Och jag har inte ens ätit lunch än. Det här går ju åt h*lvete. Klarar inte av att bara äta flingor för jag går och hämtar mer saker ändå. Jag har aldrig något att göra och då går jag bara och äter hela tiden. ÅHH. Får sluta kolla på TV efter skolan och typ läsa eller städa eller fota eller något.

Påtal om fota ska jag börja fotografera igen hade jag tänkt! Har ju inte en systemkamera men ska ändå försöka.. Typ alla har systemkamera utom jag och jag har velat haft en sen 2009. Yaaah. En efter en fick systemkamera medan jag satt och dreggla efter en. Sluta till och med med fotografering bara för jag var så irriterad på att alla hade systemkamera utom jag. Men skitsamma, ska jag ha en systemkamera får jag väl bevisa att jag är värd en. Genom att ta bra kort. Yaaay. Kommer ändå få vänta till julafton men. Hahaha failbarn.

Ska ta massa kort på sommarkläder och bara drömma mig bort..

Aja, ni får se dom redigerade och klara ikväll. Puss!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0