hej jetefin da

HEJ!

Idag var dagen idag bra. Ja. Ehm. Ah. Dagen var väl helt okej. Fick tillbaka proven på engelskan, 99%! IHH! Glad tjej over here. 0.5 fel, orkaaa. Hihihi. Klantarsel?

Imorgon är det skola och gitarr palla. Pallapallapalla. Asså gitarren pallar jag. Men inte skolan. För det betyder att jag måste hoppa in i duschen nu och då blir jag klar om två och en halv timma ungefär eftersom jag måste duscha håret. Och det betyder också att imorgon måste jag stå i duschen i två och en halvtimma också för att jag har idrott. Älska mitt liv alltså ♥♥♥♥♥

Jag börjar få jättemycket finnar och det gillar inte jag. ÅH. HATA TONÅREN. Sen när jag har min läppförstorarläppglans på mig så fastnar det i luggen och så smakar det jättegott också. Mmmm mums. Har varit asförbannad ända sen jag kom hem också. Vet inte varför.

Är aspigg nu så kommer typ inte somna förns tre inatt. Jag mobilbloggar när jag ligger i sängen så får vi se. Hahaha!

Har också rensat lite vänner på facebook för jag orka inte ha så många. Ah. Har tagit bort några från familjen och släkten också för jag palla inte ha med vissa längre. FRÅGA INTE VARFÖR, JAG ÄR PISSED!

Är skitförbannad på att jag inte har en helkroppsspegel heller. JETEROLIT. JETE.

NU SKA JAG GÅ HEJDÅ!!!!!!


Okej ge mig. Typ nu.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0